søndag 13. november 2011

Farsdagen :)

Gratulerere med farsdagen til verdens beste Torgeir :) 
I dag er det altså farsdag, og Vilde har virkeli feira pappaen sin. Ho begynte dagen halv 6 og dro med seg pappaen sin opp i stua! Egentli er det vel eg som skulla ha stått opp med ho og latt pappaen sove lenge i dag, meeen ka er vel bedre enn å feire farsdagsmorgen i lag med den aller beste Vilde :) (eller so var det vel egentli det at han var so innmari trøtte i går når han skulle stå opp med ho, at eg tok det då og so var det hanna tur i dag. Mammsen trenge å sove ho og veit du)

Når eg stod opp så tok eg med meg Vilde inn på boda der vi hadde gjømt en liten overraskelse til pappaen. For på fredag var vi å handla inn maling og lerret, så fekk Vilde kose seg og lage et vakkert kunstverk til pappaen sin :)

  Ei lita konsentrert frøken som gjer sitt aller beste for å lage ei perfekt gave til pappaen sin :) 

Her er resultatet:

No har vi kosa oss med egg og eggerøre til frokost. 
I dag blir det en skikkeli familiekosedag

Gratulerer med farsdagen til min egen gode pappa. 
Skulle virkeli ønske du fremdeles var her i lag med oss. 
Håpe du har det bra der du er no, og at du veit kor glad eg er i deg.   
♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar