onsdag 16. november 2011

Blånisse :)

Sida årets julekalender på Nrk er Jul i blåfjell så måtte no lisje frøkna mi få seg ei blånissehue :) 
Eg tok utfordringa og strikka ei til ho. Det var ikkje så veldig vanskeli, så tilogmed eg fikk det til. 
Og eg må sei meg fornøgd med resultatet :)

Søtaste blånissejenta eg har sett

(Vilde er himla vanskelig å få tatt bilde av for tida, skal helst stå bak kamera ho. 
Så da brukte vi speilet som underholdning, så det vart ikkje det beste bildet) 

Oppskrift + garn er forresten kjøpt på Nille :)

3 kommentarer:

  1. Kjempe fin! Kanskje ej me må ta å strikke! Kan ikkje du redigere inn i innlegget kor du fann oppskrift? Kanskje fleire me lure på det :)

    SvarSlett
  2. Nydelige tantegullet <3 Tror vi må ta oss en tur på nille. Vi også vil ha slik lue nemmelig !:) Kjøpte du både oppskrift og garn der?

    SvarSlett
  3. Både garn og oppskrift er kjøpt på Nille :)

    SvarSlett