fredag 25. november 2011

Advent :)

No sitte eg i sofaen å nyte en nyvaska og adventspynta heim :) Eg elska adventstida, og alt den føre med seg. All familiehygga, julegavehandlinga, pynten, juleforberedelsane og all kosen. Fantastisk :) 
Eg skulle gjerne vist dåkke bilder av den fine, adventspynta stova mi, men pga at eg mangla et par lilla lys så får bildene vente til over helga. Eg var faktisk å handla inn lys for et par daga sida, men klarte tydelivis ikkje å kjøpe nok :) 

Eg har også laga klart adventskalendaren til Vilde mi :) Egentli så er ho litt liten til å skjønne nåke av det, meen eg ville så gjerne at ho skulle få en kalender i år:) 
Så da fant eg ut at eg kunne kjøpe Singsang kort og pakke inn en sang til kvar dag. Vilde elska å synge og danse, så det passa heilt perfekt :)

 Mine aller første sangkort:)

 Her ser du litt av dei korta som er i pakken :)

20 innepakka sangkort. Der var ikkje nok kort til alle 24 dagane, så da får ho en Kinder-sjokolade kvar lørdag og på julafta :)
 Julekalendaren :)
Dinne fekk eg egentli med min kjære et år, men no har Vilde fått arva den :)


Og so har ho jo fått en liten sjokoladekalender med gode oldemora si i Holvika :)

No er vi klare for den koselige adventstida :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar