søndag 9. oktober 2011

Vintershopping og hyttetur :)

Da var vi begynt på vinterforberedelsane her i huset :) 
Etter blogginnlegget i går, så tok eg med meg min kjære ned på Hurlumhei for å sjå på en dress som var der. Eg prøvde den på Vilde og etter å ha snakka litt med Solveig så bestemte vi oss for å kjøpe den! Vi kom også heim att med to par vottar til frøkna :) Så no er ho nesten klar for snø og kulde :) 

Vi endte opp med å kjøpe Mikk-line sin gode vinterdress. Den har et godt ullfor inni og er akkurat passe tjukk. Vilde klarte fint å bevege seg i den og eg trur nok ho kjem til å vere god å varm heile vinteren :) 


Eg syns det har vore vanskeli å finne vottar til ei lita hand. Alle blir så store og klumpete, og det blir vanskelig å leike med dei. Men Name-it sine vintervottar var heilt passelige. Dei passa perfekt til den lisje handa til Vilde, og dei har godt og varmt ullfor inni. Og so kjøpte vi et par tynnare ullvotta frå Janus :)


Etter handleturen så bestemte vi oss for å ta oss en tur på hytta i fineveiret. Svigers var der oppe, så vi reiste for å besøke dei :) 
Når vi kom opp så fikk Vilde prøvd nye dressen sin. Eg tok bare ut ullforet, så var den perfekt til å leike seg ute i sola. Der var litt snø som ho Vilde fekk leike seg med, det var veldi stas. 

Ho måtte smake litt på det, og trur nok ho syns det var kaldt :)

Oldemora og oldefaren til Vilde kom også opp. Dei hadde med seg ved til hytta, så Torgeir og Ola fekk trimma seg litt. Dei bar alle vedasekkane frå veien og opp til hytta, flinkingane :)



"Tante Laila" og "Onkel Trond" kom og en tur for å helse på Vilde-mora. 
Ingunn fant fram vaffelhjernet, og vi steikte gode vafler ute. Vi hadde en veldig koselig dag på hytta og fikk virkeli utnytta fineveiret :)

Når vi kom heim att så kledde vi på Vilde igjen og var ute på plattingen fram til leggetid. Eg og Torgeir monterte opp ei takrenne, meda Vilde sprang rundt og leika seg :) 

En god dag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar