laurdag 8. oktober 2011

Snø og kaldt

Når eg stod opp i dag var det bare 10 grader på soverommet, og det frista lite å krype ut av dyna. Eg låg ei stod i senga, men eg hadde ei lita frøken som begynte å bli utålmodig. Så det var bare å hoppe i det og starte dagen :) Ute var det mykje tåke og kaaaldt! Etterkvart som tåka letta så kom dei kvite fjelltoppane til syne. Æsj, blææh, urgh!! Eg kjente eg vart lettare deprimert.. Vinteren er på vei! :/
Sjøl om det ikkje kom som nåken overraskelse, så var ikkje eg heilt forberedt på det enda! 

Det er vel kansje på tide å sy en vinterpose som Vilde kan ha i vogna når ho søve ute. Eg har bestilt innerstoffet til den posen som skal vere i barnehagen, så eg må bare bestemme meg for ytterstoffet og finne stoff til den posen som skal vere i vogna heime :) 
Eg har fått meg symaskin med min kjære til bursdagen, eg må bare bestemme meg for kva maskin eg vil ha. Det er jammen vanskelig, der e no so mykje å velge i :) 
Kom gjerne med tips og anbefalinga :) 

No når snøen krype lenger og lenger ned i fjella og temperaturen på gradestokken synke for kvar dag, så burde eg vel begynne å handle inn vinterklede til Vilde mi :) Ho trenge både dress, hue, vottar, diverse ull osv.. 
Men eg slite med å bestemme meg, det er no so masse fint og flott å velge i. Eg har lest diverse testar av både vinterdress og vintersko, men eg blir ikkje nåke klokare av det! :)



Eg trur nok eg må ta med meg min kjære ut på shopping, så kansje han kan hjelpe meg :)

God haust/vinterlørdag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar