tysdag 4. oktober 2011

Santa Maria Thai :)


For et par veke sida fekk eg pakke i posten med Buzzador.com. I den pakken var det Santa Maria Thai mix, både krydder, nudlar og kokkosmelk. Vi har lenge tenkt å lage oss en middag ut av det vi fekk, men det har av ulike grunnar vorte utsatt og utsatt. Men i dag når eg kom heim att frå jobb, så hadde han Torgeir diska i hop nydeli "Thai-mat" :) 
Eg var veldi spent på kor det kom til å smake. Hadde lest litt om det på forhånd, og nåken sa det var sterkt og nåken klaga på at sausen vart for tjukk. 
Eg satt igjen med blanda følelsa etter middagen. Det var sterkt, men ikkje for sterkt. Og eg er enig i at sausen vart litt tjukk, vertfall når det kom til porsjon nr 2..for da vart det litt vanskeli å blande det med nudlane. 
Men eg syns det var god smak på både sausen og nudlane, og eg kan godt ete det fleire ganga :)

Eg har en del pakka med saus, så viss det er nåken som har lyst å smake, så er det bare å rope ut :)

1 kommentar:

  1. Fekk dinna ej me, men he glømt av den...Eller det vil sei, ej ser den kvar dag, som ei øske...:P

    SvarSlett