fredag 28. oktober 2011

LikenShare

Buzzador er en genial ting. En får prøve masse forskjellige ting, heeeilt gratis. Det einaste en må gjere er å prøve det, snakke om det, invitere andre til å prøve og til slutt gje tilbakemelding om kva ein syns om produktet. Heilt topp :) 
Og kva er ikkje bedre enn gratis ting da dåkke?! :) Så når eg fikk "tilbudet" om å vere med i LikenShare, så var svaret så klart ja. Enda ei mulighet til å få prøve spennande ting uten å måtte betale for det. 

Og for et par daga sida kom første smaksprøve i posten; Fishermann`s Friend Pro Fresh:) 


Eg var veldig spent og gleda meg til å smake på dei! Og eg må ærlig innrømme at eg vart litt skuffa! Den med Blueberry-smak lukta godt og var heilt grei på smak. Men den med LemonLime både lukta og smakte golv-vaskemiddel! :( 
Så det blir ingen toppkarakter frå meg!

No er allerede neste smaksprøve på vei i posten, og det gleda eg meg til :)


1 kommentar: