søndag 4. september 2011

Verdens beste overraskelse :)

På fredag etter jobb så satt vi kursen mot Eid for bryllup og familiekos med besta og lisjetanta :) Lite visste vi om at helga skulle bli så mykje bedre enn det vi hadde planlagt :) 
Når vi kom til Eid så stod mamma på trappa å venta på oss, og tok i mot oss med åpne arma. Alltid like kjekt! 
Vi gjekk inn i stua og Vilde vart litt sjenert. Plutseli åpna soveromsdøra til mamma seg, og ut kom Marianne og dei hærlige tantegulla mine :) 
Ååå...for en hæærlig overraskelse!! :) Eg vart så glad og kjente gleden strømme gjennom kroppen! :) 
Amalie var heilt i hundre og sprella med både arma og bein. Kaila var litt gretten, men ho hadde akkurat våkna når vi kom. Så ho måtte ha litt fred før ho ville komme å få litt tantekos :)

Så fredagen vart brukt til å knuskose og leike med tantegulla mine. Dei er så hærlige :)
Det var så klart veldig kjekt å sjå systa mi igjen også! Kjente virkeli kor mykje eg har savna dei, og kor godt det var å sjå dei igjen!! :):)
Dei skal vere heime i litt over 3 veke, så det blir nok tid til en del kvalitetstid :)

Eg klarte desverre å ta med kameraet, men legge igjen minnekortet vårt i Volda. Så det vart svært lite bilder frå helga!! :)

Men eg her kjem et par knips som eg har tatt med mobilen:

 
Morgenkos for tanta, Vilde og Kaila :)

Kaila er stor og sterke jente som klare å bære rundt på Vilde:) Vilde syns det var kjempe stas, og gikk å rekte hender til Kaila heile helga :)

 Søtaste minstesysta mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar