søndag 4. september 2011

Ingvil ♥♥ Kristian

Lørdag så var det klart for bryllup og masse venninnekos :) Vi begynte dagen med en tur på Eid for å handle inn siste rest før den store feiringa, som blant anna ei lita veske og strømpebukse :) Vi klarte til og med å snike inn et lite kafebesøk med god familie:) 

Etter å ha levert frå oss Vilde med besta si, så susa vi oss sta for å pynte oss å gjere oss klare :) Det er å kjekt å pynte seg skikkeli for en gangs skyld, ha god tid på badet og bare tenke på seg sjøl :) Vilde storkosa seg med besta si, så det er ingen problem. Alle tankane kan gå til meg sjøl, og så klart en og anna tanke på at eg savna lisje frøkna mi :)

Vi møtte opp i finstasen med litt sommarfugla i magen, og gledde oss veldig til å sjå bruda og det flotte brudeparet. Vi satt oss ned i kirka og beundra alle dei fine gjestane og den spente familien til brudeparet. En stor dag for alle partar! :) 
Det er stort for oss venninne også, den aller første i vennegjengen som går til alters og blir mann og kone! Det er stor stas :) 

Endeli var tida inne for at bruda skulle gjere sin entre i kirka. Først kom verdens skjønnaste Emil, etterfulgt av Emilie og Alva. Dei var so flinke og søøte, veldig flinke brudesvenn og brudepiker. 
Sååå kom finaste Ingvil inn døra. Ho var så nyyydeli, det strålte av heile jenta! 
Nydeli kjole, flott brudebukett og en veldig stolte pappa som fulgte ho opp til sin kommande ektemann :)
Det var en veldig fin vielse, dei gav kvarandre sitt ja og endelig er dei mann og kone :) 

Resten av bryllupsfesten var på grendahuset på Lote. Eg hadde en fantastisk dag/kveld, og kosa meg veldi mykje. Maten var god, kakene var lekre og brudeparet virkelig strålte heile kvelden :) 
Dei er så fine i lag og passa heilt perfekt i lag med kvarandre ♥♥
Der var veldig mykje kjentfolk i bryllupet, så det var en veldig koseli fest med masse gode minner. Veldig kjekt å kunne vere i lag med gamle venner og bare kose oss i lag! :)  

Vi venninnene hadde laga en minnevideo med bilder fra barne -og ungdomsåra. Og so sa vi nåken velvalgte ord til brudeparet! Tenk på alt vi har vore gjennom og alt det kjekke vi har opplevd i lag. Både i lag med Ingvil og Kristian. Masse gode minner som vi kan leve lenge på :) 

Tuuusen takk til Ingvil og Kristian for en fantastisk dag og håpe dåkke kosa dåkke like mykje som eg gjorde! 
Eg ønsker dåkke alt det beste vidare i livet og håpe dåkke får et langt og lykkelig liv i lag!! :)

Eg e glad i dåkke begge to!! ♥♥

(eg fekk desverre ikkje tatt så mange bilder på grunn av manglande minnekort, men når eg får tak i bilder med nåken av dei andre som hadde kamera så kan det hende det kjem eit lite bilderas frå bryllupet)

1 kommentar:

  1. Bryllup e no berre so koslig! Det å få sjå bruda kome oppover golvet e herlig! Håpe forma idag he vore gode ;)

    SvarSlett