torsdag 18. august 2011

Vekk med babykleda :)

I dag har vi rydda og vaska huset sånn at det er klart til 1 årsfeiring i helga :) 
Eg har lenge tenkt på å flytte babykleda på loftet, men eg har utsatt det gang på gang. 
I dag tok eg endeli mot til meg og bar dei fleste kassene opp i gangen sånn at Torgeir fekk bære dei vidare opp på loftet! :)


Tenk, om 2 1/2 dag så har eg en liten-stor 1 åring i hus! Herreminhatt kor tida flyr :) 
Lisje babyen min er alt anna enn liten lenger. Ho e so sjølstendig og klara seg sjøl. Ho e full av egne meininga og sta som et esel. Det er så kjekt å sjå kor ho stråle av glede når eg kjem heim fra jobb, og kor kosete ho blir om kvelden når ho er litt trøtt! Verdens beste Vilde mi

3 kommentarer:

  1. Herrejemeni kor masse kle ho Vilde he hatt! Å ha en ettåring i hus e ikkje berre-berre:p

    SvarSlett
  2. Awwww, det er kos å se utvikling, men litt vedmodig å tenke på at tiden de er små er så kort ;)

    Min lille blir snart 1 år hun også, og jeg kjenner at jeg får litt tårer i øynene av tanken :)

    SvarSlett
  3. Ditte er frå str 50-68 da :) og eg e så vidt begynt å plukke vekk nåken bodya i str 74 :)

    Syns de nesten e litt trist at ho e blitt så stor. Skulle ønske ho kunne vere liten baby litt til. Men på samme tid så syns eg dinne tida e så innmari kjekk. Ho lære nye ting heile tida, og gjer så mykje av seg sjøl :)

    SvarSlett