laurdag 27. august 2011

Misslykka kjoleshopping..

Eg hadde bestemt meg for at til neste helgs bryllup så skulle eg ha meg en ny kjole. Eg er lei av det eg har i skapet og har virkeli lyst på nåke nytt. Men det er visst veldig vanskeli. Enten så er det eg som er sær eller so finnes her ikkje fine kjola i Volda! Eg, Torgeir og Vilde har tilbrakt lørdagen ned i gata, inn og ut av butikka. Men ingen kjole til meg. Så eg gjer opp, eller det blir en tur til Ørsta på mandag for å sjekke utvalget der :)

Men eg kom no ikkje tomhendt heim da, Vilde var so heldig at ho fekk seg et par ting. Ho fekk seg nåke penga til bursdagen, så no er dei godt invistert i barnehageutstyr :)

En ullbody og lekker lilla ulldress frå Hurlumhei, og et par rosa støvla frå SkoPluss :)
Vi hadde oss en liten tur på loppemarked i dag også. Når vi kom så var der stappfult og det meste vart solgt, ikkje det at vi egentli skulle ha nåke. Vi var der mest fordi vi var nysgjerrige på kva folk ville kvitte seg med :) 
Men vi endte no opp med et par barnebøker til Vilde:

5 bøker til 40 kr :)

1 kommentar:

  1. hehe, kjenne til den med å kome heim med barnekle i staden;)

    SvarSlett