tysdag 30. august 2011

Første dagen aleine i barnehagen, og haustpose :)

I dag har Vilde vore i barnehagen heilt aleine for første gang:) 
Torgeir var der ei lita stund, men etter maten så vinka han hade og reiste heim. Vilde syns det var heilt greitt, vinka hade til pappsen sin og vart med en av dei voksne på badet :) Og når han Torgeir kom å henta ho så var dei ute å leika seg i regnet. Vilde hadde kosa seg heile dagen og vore i strålande humør :) Det varma mammahjertet mitt :)
Flinke, store jenta mi :)
Gleda meg til torsdag, for da har eg tidligvakt så da får eg hente ho og sjå kor kjekt ho har det i barnehagen :)

Sida Vilde er begynt i barnehagen, så trengte ho seg en ny vognpose til den vopgna ho har der. Eg bestilte verdens kulaste stoff, og sydde ho en haustpose! :)


Litt dårli bilde. Det er tatt i dag tidli i lettare stressa tilstand :)
Eg syns innerstoffet er råkult :)

4 kommentarer:

  1. Kor finne du oppskrift på slikt?
    Den va nydelig;)
    So bra at Vilde kosa sej i barnehagen;)

    SvarSlett
  2. Eg har tatt utgangspunkt i dinne malen:
    http://maichenh.blogspot.com/2011/01/mal-pa-kjreposen.html
    Den er egentli på en bilstolpose, men eg har bare laga den litt lenger og breidare for at ho kan bruke den i vogna :)

    SvarSlett
  3. Du e no skikkelig flinke, Veronika!!! Den va kjempefin!!! :)

    SvarSlett