laurdag 20. august 2011

Bursdagsfeiring :)

I dag har Vilde hatt en aktiv og innholdsrik dag :)
Vi begynte med en tur til fotografen. Besta spanderte 1 års fotografering på Vilde til bursdagen, og etter litt undersøkelse og diskutering så fant vi ut at vi la Tonje fotografere lisje frøkna vår :)
Ho e ei kjempe dyktig dame og Vilde fikk sansen for ho med en gang. Trur ho fikk tatt en del bra bilder, og eg gleda meg til å sjå resultatet :)
Anbefala alle å ta en tur innom bloggen hinna for å sjå på alle dei fine bilda ho tar:)

Etter fotograferinga så satte vi kursen heim for å ta i mot dei første bursdagsgjestane :) På grunn av liten plass og masse familie så valgte vi å ta feiring over to daga :) I dag kom besta, tante Kristin, oldemora frå Måløy, oldemora frå Eid, mi si tante Gro, mi si tante Ann Inger, min onkel Per Magne, mitt søskenbarn Anniken og Cindy :)

Vi har hatt en kjempe koseli dag, og Vilde har vore i sitt ess. Ho har hatt full oppmerksomhet frå alle gjestane:)
Ho hadde ikkje tida å sove ettermiddagsluren sin en gang, så det var ei trøtt og sleta Vilde-mor som la seg 1 time før ho bruka og sovna på 3 sekund :)
Vilde har fått masse nye klede, 2 ytterjakker, sykkkelhjelm, time med fotografen, en bamse, ei dukke og ei bok :) Både Vilde og eg e super fornøgde med gavene og seie TUUUUUSEN TAAAKK for alt sammen :) 

Sida Vilde ikkje er begynt å barnehagen enda så måtte mammsen lage ei bursdagskrone til lisje jenta si :) 

 Pakka og muffins det er tipp topp :)


I morga er den store dagen og Vilde fyller 1 år!! Er det mulig?! :) 
Kjenne det blir en tidlig kveld på meg, viktig å ladde opp til del 2 av bursdagsfeiring :) 
Vi gleda oss til å få feire den store dagen i lag med resten av familien og :) 
Stor stas med 1 åring i hus :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar