onsdag 31. august 2011

1 årskontroll :)

Eg huska det!! Eg huska 1 årskontrollen til Vilde i dag :) 
Ho skulle egentli på kontroll forrige veke, men på grunn av ett fult haud så glømte eg heile greia. Eller det vil sei, eg trudde det var på torsdag. Men når eg sjekka timekortet på onsdag for å dobbelstjekke tidspunktet så såg eg at det var visst på onsdag :/
Men i dag var det da tid for kontroll! :) 
Både veiing, måling og vaksine. 

Nyfødt: 3080 gr, 48 cm
6 mnd: 6325 gr, 65,5 cm
1 år: 8700 gr, 74 cm

Ho har jammen vokst seg stor å fin i løpet av sitt første leveår. 
Syns det er så sprøtt å tenke på at lisje, søte babyen min er blitt til ei stoor og enda søtare jente! :) 

Eg grudde jo meg som vanlig til vaksina. Men i dag gikk det over all forventning! 
Ho skreik i det helsesøstra stakk sprøyta, men med litt smukk og kos så var humøret på topp igjen på under et halvt minutt :) 
Tøffa mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar