søndag 21. august 2011

1 åringen min :)

Hipp hipp hurra for verdens beste Vilde 
som fyller 1 år i dag :)


Eg syns det er skikkeli sprøtt å tenke på at eg har en 1 åring i hus. 
Det føles ut som at det var i går eg låg på sjukehuset og ikkje klarte å ta auene i frå den lisje, nydelige prinsessa mi. Ho var så lita og skjønn :) No har ho vokst seg til å bli ei stor, sjølstendig og nydelig jente. Eg klare fremdeles ikkje ta auene frå ho, og ho sjarmera meg kvar dag :)
 Det aller beste eg veit eg når ho krype opp på fanget mitt og gjer meg en stooor klem. Etter at eg begynte på jobb så e ho blitt ei skikkeli kosejente. Kjem bort til meg fleire ganga om dagen og seie: "Aaaa" og vil ha en kos, eller lage smaske lyda med munnen og er klar for en nuss :) 
Vilde gjer kvar dag bedre og eg kunne ikkje tenke meg et liv uten ho. Ho er det aller beste som har skjedd meg, og eg elska ho over alt på jord!! Mi aller beste Vilde

I dag har vi feira den store dagen i lag med Sindre, bestemor, bestefar, Tante Kristine, Onkel Robert, Onkel Ole Martin og Tante Ingvild :)
Vilde har vore heilt i hundre i dag, og nyte virkeli oppmerksomheten :) Ho har fått mange fine pakka i dag og, blant anna klede, lego, leikematte med lys, Blafre matboks/koffert og lyd, penga og trehjulsykkel :) 

 Vilde fekk seg hjelm med tante Kristin og trehjulsykkel med Sindre. Og det var kjempe stas å få sykle rundt i stova :)

Nydelige 1 åringen min i den fine kjolen som onkel Robert har plukka ut og som ho fikk i gave med tanta og onkelen :)
No ligge den søte 1 åringen min og søve, huset er rydda og eg har inntatt sofaen. Her kjem eg til å sitte til eg skal legge meg! :) 
Vi har hatt ei super bursdagshelg og Vilde har fått så masse fint. Ho er så heldig som har sånne kjekke folk som er glad i ho og vil kjøpe fine ting til ho. Det sette vi stooor pris på alle sammen :)


1 kommentar: