måndag 18. juli 2011

I dag er dagen..

I dag er dagen her, 
i dag er dagen da systa mi og dei godaste tanteungane mine flytta heeeilt te Grimstad. 
Kjenne det stikke i hjertet mitt når eg tenke på de, og eg har mest lyst å bare kidnappe dei, låse dei inn på ett rom og ha dei der til dei ombestemme seg og blir her!!
Eg har veldi lyst å tenke på meg sjøl og vere veldi egoistisk. Da skulle eg ha gjort alt som stod i mi makt for å prøve å overtale dei til å bli her att med oss, brukt alle midla for å hindre dei i å reise.

MEN, 
eg veit kor lyst Marianne har til å komme seg vekk litt, få litt nye impulsa, nytt miljø og litt ny frisk luft :) 
Eg gleda meg veldi på deira vegna, og veit dei kjem te å stortrives der nede. 
Jentene har laga til rommet sitt og har fått seg nye storjente-senger. Dei har vore på besøk i barnehagen og Kaila har tilogmed fått seg en ny venn :) 
Eg ser på Marianne kor ho gleda seg, og kor mykje ho trenge å komme seg vekk litt. Det kjem nok til å bli litt tøft, men eg veit at ho klare det uten nåke problem. Ho er en av dei sterkaste og tøffaste jentene eg kjenne, og i lag med jentene sine så kjem dei seg gjennom alt! 

Det kjem nok til å bli verst for oss som blir igjen heime, ka skal vi gjere uten dei?
Okaj, no hørtes det kansje ut som om dei skal flytte til Afrika eller nåke i den dur.. men de kjennes litt sånn ut. E so vant med å ha dei en halvtime unna, og kunne besøke dei når som helst :) 
Så det blir rart å måtte planlegge og organisere for å komme seg avgårde, men vi skal klare det og! 
Eg, Torgeir og Vilde reise nedover neste veke, og skal vere der ei vekes tid! Siste krampetrekningane før eg begynne på jobb igjen, eg må suge til meg det eg klare av tid og minner i lag med dei bestaste beste:)

Eg ønske dei god tur og alt godt i den tida dei er vekke. 
Eg har et håp om at dei kjem heim att når Marianne er ferdi utdanna, så eg begynne nedtellinga allerede no :) 

Vi kjem te å savne dåkke veldi masse, og skal nok komme ofte på besøk. 
Dåkke blir ikkje kvitt oss so lett!! :)

Vi e veldi glade i dåkke alle sammen, og håpe dåkke får det fint :)



1 kommentar:

  1. Skjøna korleis du he det snuppa, men om dei he det godt, he du det godt òg! Får håpe dei fe det knallbra! :)

    SvarSlett