søndag 17. juli 2011

Den siste veka..

ADVARSEL: Blir kansje litt langt og rotete inlegg. Men sånn går det når det går lang tid mellom kvar gang eg blogga, og når det har skjedd så mykje som eg vil dele med dåkke alle sammen :)

Forrige veke hadde vi besøk av systene mine og Amalie. Vi storkoste oss heile veka, og hadde mykje kvalitetstid i lag :) 
Marianne reise te Grimstad i morga, og da blir det vanskeligare å få tid til kvalitetstid og det blir desverre lenge mellom kvar gang vi ser kvarandre. 


Vi hadde et par fine daga mens dei va på besøk. 
Sommaren viste seg frå si beste side:) 
Vi fekk grilla og småfrøknene fekk testa ut badebassenget til Vilde :) 

Etter å ha kjørt dei på bussen på torsdag, så da vart det merkeli stille i heile huset. Det er alltid så kjekt når dei er på besøk, for da blir huset fult av liv og røre. Det blir litt stusseli når dei e vekk igjen. Men heldivis klare Vilde å lage sin del med lyd, så heilt stille blir det nok aldri :)

På fredagsettermiddag va vi å leverte Vilde på overnatting ho bestemora og bestefaren. Vi har nemmelig vore i Ålesund i helga :)
Før vi reiste derifrå så var Vilde så heldi at ho fekk bade i badekar:) 
Heime så har ho kun en balje som ho bada i, så det va veldi stas å ha sååå god plass når ho bada:)



Og når vi først hadde barnefri, så tok vi turen te Eid for å sjå Harry Potter på kino. Sindre va so heldi at han fekk vere med oss :)
Når vi kom te Eid så måtte vi så klart nedom Dolce Vita å kjøpe oss en rullekebab te middag :) 

Systene mine va også på kino og dei satt på rada foran oss :)

Ekje vi fine vel? :):)

På lørdagen satte eg å Torgeir kursen mot Ålesund for å feire bryllupet til Synnøve og Trond Kenneth :) 
Vi hadde en heilt fantastisk dag og kosa oss mykje. Brudeparet var heilt utruli nydelige og dei strålte begge to. En såg godt kor sterke kjærligheten mellom dei er, og kor forelska dei er i kvarandre. Fantastisk
Det var veldi kjekt å sjå igjen nåken av dei eg gjekk i klasse med på førskulelærar. E ikkje så ofte vi sjåast lenger, så de e veldi kjekt dei gongane vi får vere i lag :) 
Eg har mange fine bilder frå dagen, men har ikkje prata med Synnøve enda. Så kansje her kjem et par bilder etterkvart :)

Eg å Torgeir overnatta på hotell i Ålesund. 
Det var veldi kjekt å ha litt tid i lag og bare vere kjæresta :) 
Men det va og veeeldi godt å komme heim att te Vilde-mora. Ho har storkosa seg med besteforeldra sine heile helga:)
I kveld har vi bare kosa oss og leika med Vilde. Rart kor mykje en savna disse småtrolla, nesten som at eg mangla en kroppsdel :)  

♥Vilde

No ligge lisje frølna å søve, så no skal eg tilbringe resten av kvelden på sofaen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar