fredag 29. juli 2011

Buzz, buzz, buzzador :)

I dag bestemte Vilde seg for å starte dagen før fuglane, så da har eg god tid til å skrive litt om en buzzador kampanje eg har vore med på den siste tida :) Som buzzador får eg titt og ofte tilbud om å prøve nye produkt, både til Vilde og med sjøl. Den siste tida har det vore mest til Vilde, men det er like kjekt det :)

Men over til det "nye" produktet eg har testa. Eg skrive det i hermetegn fordi det ikkje r heilt nytt, eg hadde kjøpt det og det var i butikkane før kampanjen kom ut. 


 
Eg veit ikkje heilt ka eg syns om produktet. Smaken er god, men maten er altfor mykje most for å vere et 8 mndrs glas. Vilde likar litt "klumpa" i maten sin, så for ho vart det for uinteressant. No skal det seiast at ho var nesten 11 mnd når vi fekk glasa i posten, så ho er vel egentli for stor for 8 mnds glas. Men eg syns å huske at når ho var rundt 8-9 mnd så va ho like glad i "klumpar" i maten :) 

Eg har fått litt ulike tilbakemelding med dei e har gjett smaksprøver til, nåken er veldig fornøgde og nåken har litt meir samme mening som meg. Men det kjem nok veldi an på babyen som skal spise den, og korleis han/ho likar maten.

Alt i alt så er vår konklusjon at det virkar som Vilde syns smaken er god, men at etter 2-3 skeier med "flytande" mat så blir det rett å slett litt for kjedeli for ho :) 

Eg har fremdeles et par glas igjen, så viss nåken har lyst å prøve ut "Mors kjøttkaker" så er det bare  rope ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar