søndag 26. juni 2011

Utdrikkingslag :)

På lørdag var første gangen på nesten ett år at eg vart vekt av vekkerklokka mi :)
Eg gikk på badet å gjorde meg klar for dagen, kledde på meg og sparkla fjeset. Vilde våkna når eg var ferdi, så da gikk eg å henta ho. Måtte ha litt Vilde-kos før eg suste ut av døra. 
Eg skulle nemmeli te Ørsta for å møte Cathrin og Eirill, og i lag skulle vi kjøre til Ålesund for å vere med på utdrikkningslaget te kjæraste Synnøve :) 

Vi møtte en gjeng med jenter i ei leilighet mens Synnøve va å fekk en times massasje :) 
Vi fekk i oppgave å dikte en sang til ho med melodien til Britnesy Spears sin Hit me baby one more time :) 
Det va desverre altfor tidli for at haudet mitt klarte å fungere skikkeli, men heldivis hadde dei andre litt meir kreativ sans og resultatet vart ganske bra :) 

Vi møtte Synnøve og ho var utkledd som verdens søtaste harepus :) 
Ho hadde et skilt på magen og ryggen der det stod at ho skulle lage ballongfigurar til ungane og gje pappaen en klem. Vi gjekk inn på kjøpesenteret, og ballonglaginga begynte. Ungane syns det var storstas og dei flokka seg rundt ho. Etter tre-fire dyr begynte Synnøve virkeli å få tekken på det og vart veldi flinke te å lage ballongdyr. Ho avanserte tilogmed å lagde ei kanin :) 

Etter ballongdyr-laginga var det tid for lunsj på Egon :)

The bride to be, og Solveig:)
Når alle var gode å mette så vart Synnøve tatt med inn på doen og fekk ett nytt antrekk som ho skulle ha på seg til neste del av dagen. 
Ho kom ut att i en sexy skulejente uniform a`la Britney Spears :)
Vi gikk til ett lite platestudio der Synnøve fekk synge sangen vi hadde dikta til ho og spelt den inn på cd. Eg va meget imponert over ho, og syns ho takla oppgava veldi bra :) 

Siste delen av kvelden vart tilbrakt i huset te foreldra te Solveig. Der vart det grillmat, god drikke, leikar, quiz og mykje godt humør. Temaet for kvelden var ROSA så vi hadde alle kledd oss i rosa klede :) 
Eg storkoste meg heile kvelden og dagen, og håpe bruda gjorde det samme!! :)

Må forresten bare nevne at eg fekk smake verdens BESTE muffins!! :) 
Vaniljemuffins med rosa smørekrem :)
Dei va nyyydelige, smelta på tunga og smakte himmelsk:)


1 kommentar:

  1. Utdrikkingslag e knallartig :D Åso rosa smørkrem me da, komplett rosa dag :p

    SvarSlett