laurdag 11. juni 2011

Flinke Vilde :)

Eg har verdens flinkaste lisje frøken :) 

På torsdag tok ho sine aller første skritt på egen hånd. 
9 mnd, 2 veke og 5 daga gammal :) 

Vi satt å tøysa litt på golvet, eg satt ho fra meg og strekte arma te ho. Dei første gangane så satt ho seg ned og kraup bort te meg. 
Men plutseli så flytta ho føta og gjekk tre fantastiske, lettare ustødige skritt bort te mammsen sin. 
Du skal vete eg va stolt da, klappa og jubla :) 
Vilde vart heilt i hundre, smilte og lo av seg sjøl
(eller av mammsen sin reaksjon)
 :) 
Ho har gått ett skritt her og ett skritt der, men det har vore mellom sofaen og stolen osv.. 

Ho e litt pysete enda, så ho syns de e best å krype eller holde seg fast i ting mens ho går enda. 
Ho bruka gåbilen sin flittig, og drar den med seg overalt :) 



Eg har prøvd å "lokke" ho til å gå fleire ganga, men ho blir så øsa at ho vingla og ramla ned på rompa. 
Ho syns det er veldi gøy når eg sette meg på golvet å sei: "Kom da Vilde, kom da". Da ler ho godt og blir ei øsefrøken :) 

Men i dag tidli gjekk ho 6 steg igjen :):) 

Flinkaste Vildemora te mammsen

4 kommentarer:

  1. Flinke jenta!<3 Gleder meg til onsdag! Da skal hun få gå til tanta si:-)

    SvarSlett
  2. Ja, ho e flinke :)
    Vi og gleda oss te onsdag. ALTFOR lenge sida vi har sett dåkke no :)

    SvarSlett
  3. Godt å sjå ho e i rute til tirsdag :)

    SvarSlett