måndag 9. mai 2011

På besøk i sola :)

Det er så deili med sol og varme. 
Eg og Vilde stod opp ti over 6 i dag, og da va det allerde 15 grader i skyggen.

Vi har vore på besøk i barnehagen i dag. E altfor lenge sidavi har vore der, og da va de ekstra kjekt å sjå alle sammen igjen. Dei små gullungane blir bare større og større for kvar gang, og eg går glipp av så mykje.
Vart møtt av en gjeng rosarussa når eg kom i dag, stolte som fy.. Med russe t-skjorter og rosaruss-hue! :)
Dei første ti minutta va ungane opptatt av å vise meg alle såra dei hadde fått sida sist, og ikkje minst alt det kjekke dei har gjort det siste året. Skravla gikk i ett på alle sammen, og eg fikk egentli ikkje med meg halvparten en gang. Dei e so kjekke :)

Vi har vore ute å kosa oss i heile dag, og Vilde storkosa seg i lag med alle ungane. Ho fikk reie litt, leike i sandkassa, kjenne på "sukkeret" som jentene laga, spise litt stein osv..
Travelt opptatt :)

Barnehagekos :)
Etter et par tima på besøk va Vilde utslitt, så da passa det med litt mat og so sovna ho i bilen på vei heim att. Eg kjørte et par ekstra runder rundt i sentrum, sånn at ho fekk sove mest mulig før vi skulle på babybading :)

Når vi kom heim va det duka for middag og en liten lur til, e jammen travelt å vere liten i dinne varmen.
Eg har hengt opp reia som vi fikk låne med tante Marianne, så den måtte vi no prøve. Det vart litt i varmaste laget for Vilde ute, så etter ei lita stund så gjekk vi inn att :)

Sååå gøy :)
Vi fekk et lite besøk av tante Kristine før leggetid :)
Ho hadde vore en tur på Eid og henta bæremeisa som vi skal låne. Snilde tanta :)

Vilde har også for alvor begynt å sleppe seg og stå heilt aleine. Ho har slept seg et par ganga før, og stått i ett par sekund. Men i dag så har ho stått ei god stund, og opptil fleire ganga. Flinke jenta mi :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar