tysdag 31. mai 2011

Min aller første Voksipose :)

Tidligare har eg bare laga snøggelbøggel-lignande vårposa:) 
Men når eg fikk inn ei bestilling på en vinterpose, fant eg ut at eg skulle prøve å lage den i skikkeli Voksipose-stil :) 
Eg fant fram "oppskrift" på nettet, bestilte stoff og satt i gang :)

Det var litt vanskeligare å holde styr på alt stoffet i dinne posen, spesielt når eg skulle sy dei ihop. Men eg klarte de, og vart ganske so fornøgd med resultatet :) 

Elska fargane og stoffet som posen er laga av. Skikkeli stili :) 


Voksiposen skal avgårde til ei kjekke dame som går med flotte mage og venta på en liten gullunge :) 

5 kommentarer:

  1. Veronika du Veronika.....Trur du må bli syerske på heiltid! Du e jo utrulig flink!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin pose, Veronika :)

    SvarSlett
  3. Åh, den var fin! Kjempeflink er du!

    Agneta

    SvarSlett
  4. så fiiin!
    hadde ønsket jeg kunne ha zoomet litt mer inn på detaljene da! men den se fantastisk ut!!
    så flink du er!!

    SvarSlett