onsdag 4. mai 2011

Melkedrøm

Min absolutte favorittsjokolade er Melkedrøm med karamell.
Eg får ikkje nok av den, og de e sjeldent eg kjem ut av butikken uten en sånn sjokolade.
Eg e avhengig!!

Derfor va gleda stor når der kom to nye typar melkedrøm; en med blåbær og vaniljekrem, og en med jordbær, kjeks og krem :) 

Eg nevnte det når han Sindre va her i går, 
og før eg visste ordet av det så va han i bilen på vei ned på butikken for å kjøpe sjokolade!!
 Godingen :) hehe.. 


Men eg må sei eg vart skuffa! Dei va ikkje særlige gode! 
Kansje like greitt, så sleppe eg å bli frista. 
Den med blåbær og vaniljekrem va den beste av dei to, men litt kvalmande. 
Men no har eg smakt dei, så da sleppe eg å lure meir på det :)

7 kommentarer:

  1. Snilde han der Sindre! ^^

    SvarSlett
  2. Å den nye header din va veldig fin! :)

    SvarSlett
  3. Ja, han er de :)

    Og takk :)

    SvarSlett
  4. lukter flopp...

    personlig ville jeg nok heller foretrukket noe à la yoghurt med krokan...noe syrlig, søtt og friskt, som smelter på tunga..!

    SvarSlett
  5. lukter flopp...

    personlig ville jeg nok heller foretrukket noe à la yoghurt med krokan...noe syrlig, søtt og friskt, som smelter i munnen..!

    SvarSlett
  6. kjøpte en slik plate med blåbærsaus her i dag

    jeg var, som nevnt ovenfor, veldig skeptisk til denne, og intuitivt har jeg som regel rett (;

    første bit var forfriskende, i det den syrlige blåbærsausen fløt utover tunga; men kombinasjonen med sjokolade ble ganske merkelig...

    etter 6 biter gikk jeg rett og slett lei, og begynte faktisk å bli kvalm :(

    vaniljekremen smaker forøvrig identisk med melkekremen fra de to forrige variantene : gir en myk konsistens, men smaker lite; antar det samme gjelder jordbærvarianten også...

    jeg har aldri vært keen på sjokolader med flytende innhold, så personlig vil jeg konkludere med at saus gjør seg bedre til iskrem...

    SvarSlett
  7. den med jordbær og ostekake er best da :P

    SvarSlett