torsdag 12. mai 2011

Gullungane :)

Da Kaila va baby så forstørra eg opp et nydeli bilde av ho og hengte det på veggen i stua :) 
Og når Amalie kom til verden så skulle eg gjere det samme, men eg trur eg vart ramma av Alsheimers eller nåke. Eg har heilt glømt det, eller tenkt på det mange ganga..men aldri makka meg til å bestilt det.. 

Sååå no, har eg endeli fått begge dei hærlige gullungane mine opp på veggen :):)

Litt dårli bilde, men de va sånt ekkelt lys på dei og da vart det rart på bildene :)
Pappa som baby øverst,
Kaila  midten
og Amalie nederst :)

Har ikkje heilt bestemt meg for om eg skal ha dei på den veggen, eller om eg skal flytte dei til en anna vegg. 
Men dei får henge her i lag med morfaren sin så lenge ♥ 

No venta eg bare på lerreta eg har bestilt av Vilde, 
og på at Torgeir skal henge opp eine ramma med 9 bilder av Vilde :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar