laurdag 7. mai 2011

Familiekos og grilling :)

I dag har vi hatt besøk av mamma, systene og dei to hærlige tantegulla mine :) 
Vi har storkost oss i heile dag, men softis, milkshake, god grillmat og masse familiekos :)

Mamma hadde med bunaden min. Eg skal i konfirmasjon 15 mai, og so e de no 17 mai. Så eg fant ut at de va på tide å prøve den, sånn at eg har tida te å kjøpe meg en kjole viss den var for liten. 
Meeen, de gikk AKKURAT. Litt stramme, men de skal eg vel overleve :) hehe.. 

Marianne hadde med ei reie/disse te ho Vilde, så no skal vi kose oss ute. 
Vilde elska å reie/disse, så ditte blir bra :)


Torgeir diska opp med heimelaga hamburger, laks og pølse i brød. Masse god mat, så trur alle va meir enn mette nok når vi var ferdige. 
Ungane fekk styre seg sjøl, så der va både mais, paprika, ketchup og pølsebrød overalt :) Men når en kosa seg sånn så har det ingenting å sei, ryddinga tar en seinare! 

No er alt rydda og vaska, besøkte er reiste heim, lisje snuppa søve og Torgeir på luftetur. 
Mens eg sitte i sofaen i stillheten og bare slappa av :)

Ha en fin lørdagskveld :)

1 kommentar:

  1. Åhh, for ein hærleg laurdag :) Dagen i dag heno berre vore fantastisk :D

    SvarSlett