onsdag 11. mai 2011

Effektiv dag i dag :)

I dag har eg vore skikkeli effektiv :) 
Begynte med at eg endeli har fått riktige glidelåsa til posen til Mina. Så no kan eg endeli sy den ferdi :) Så når Vilde la seg for å sove formiddagsluren så satt eg meg foran symaskina. Og det første eg klarte å gjere va å sy på glidelåsane FEIL, og fant det så klart ikkje ut før ETTER er va FERDI!! Vart lettare frustrert, men eg pirka av tråden og begynte på nytt. Fikk sydd på glidelåsen på dyna før Vilde våkna igjen :) 

Sia de va sol i dag og, så bestemte eg meg for å ta me meg Vilde på en fjelltur. Eg skulle egentli bruke MeiTai`en sia Bergans bæremeisa e for store te Vilde enda. Men eg får ikkje te å knyte den skikkeli aleine, så da bestemte eg meg for å prøve den bæremeisa eg fekk låne med Marianne. 
Og den va mykje bedre. Eg klarte å feste "setet" høgare og stramme selane bedre enn på Bergans meisa. Så ho satt mykje meir behageli og skikkeli i den :) 

Vi satte kursen mot Dinglavatnet og eg pesa meg oppover skogen. Va veldi varmt og tungt, men eg kom meg heilt opp :) Va deili når vi kom oss opp. Eg satt i sola og fekk igjen pusten, mens Vilde leika med et par strå :)


Ut på tur, aldri sur :)

Vilde og mammsen på Dinglavatnet :)
Dinglavatnet :)
Når vi kom ned att var de lunsjtid, og tid for leik :) 
Mens Vilde styra seg på golvet, fikk eg sydd litt til på vognposen til Mina :) 
Snart ferdi no :)

Men no høre eg at Vilde våkna frå ettermiddagsluren, så da skal vi på shopping :)

1 kommentar: