laurdag 28. mai 2011

Cupcakes

På onsdag fylte han Sindre 19 år, så da va de på sin plass med litt ekstra kos på "Frustrerte Fruer-aftenen" vår :)
Eg fant ut at eg ville prøve å lage cupcakes te han, og gikk på butikken å kjøpte 1-2-3 cupcakes. Hadde egentli lyst på rosa topping, for det passa so bra te han Sindre. Men det var utsolgt, så eg fekk nøye meg med grøn :)


Det va ikkje så enkelt å pynte dei sånn at dei såg delikate og lekre ut, så de må eg nok øve på :)
Og so vart eg lettare skuffa over den grøne toppingen, den va ikkje god. 

Men bursdagsbarnet va fornøgd og de e vel de viktigaste :)

3 kommentarer:

  1. Dei va veldig gode å vart satt stor pris på! :-)

    SvarSlett
  2. Kor monge gonga he Sindre fylt 19 år no? :P
    Ser ut som om det grøne smaka zalo :S

    SvarSlett
  3. Sjøl om ej trur resten va nyyyyyyydelig :D

    SvarSlett