tysdag 17. mai 2011

17 mai :)

HIPP HIPP HURRA :)
Vi har hatt ei fantastisk fine 17 mai, sjøl om veiret ikkje va heilt på topp :)

Nesten heile gjengen i finstasen :)
(mamma sneik seg unna kameraet som vanlig, men ho va veldi fine ho og)

Vi begynte dagen med sol og barnetog. Men før vi va komt halvveis i toget, så kom regnet. Og fytti for et regnveir. Vi gikk så fort vi klarte ned til bestemor, men vart gode og våte før vi kom ned dit :)

Kjekt å gå i 17 mai tog :)

Vi har virkeli kosa oss i dag i lag med familien. Mykje god mat, latter og prat. Det er så godt med sånne daga. Det gjor egentli ingenting at veiret ikkje va det beste, eg tenkte ikkje så mykje over de. Vart ikkje så mykje tog-gåing og is-eting som eg skulle ønske, men det var en fin dag uansett :)


Fotoshoot :)
Torgeir må på jobb i morga så eg kjørte han til Folkestad, mens eg og Vilde skal vere på Eid til søndag.

Eg skal bruke resten av kvelden i lag med systene, ligge på kvar vår sofa og glane på tv :)

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder av dagen :) Tanta synst Vilde va tøff som holdt flagget sjølv!! Flinka :)

    SvarSlett
  2. Ja, de va super stas med 17 mai flagg ;)

    SvarSlett