måndag 4. april 2011

Vårpose :)

Da va endeli vårposen til Vilde ferdi:)
Eller nesten ferdi, mangla kun hol til selane.
Men eg grua meg litt te å begynne med dei, så eg utsette de te etter treninga i dag :)


Lilla cordfløyel på utsida...


Og grå bomull som innerstoff :)

Kobling
Med glidelås på begge sider sånn at eg kan ta av dyna på varme daga,
og fremdeles ha det litt lunt i ryggen :)

Eg må sei at eg e ganske fornøgd med dinne posen:)
Litt mindre skjønnhetsfeil på dinne enn på bilstolposen min:)

Må bare rette en stor takk til ei kjekke dame som har vore min inspirator og som har hjelpt meg ved å svare på spørsmål underveis. Og vil oppmuntre alle til å ta en tur innom bloggen hinna her:)
Ho e utruli flink og kreativ, og har laga mange kule posa.

Mitt neste prosjekt er en stellepose i samme stoff som vårposen,
og inspirert av Maichen :)

8 kommentarer:

  1. Kjempefin pose, Veronika! Blir bra med matchende stellepose også :) Så kjelt å få se :) :)

    SvarSlett
  2. kar du kjøpt dinna då? KJEMPEFINT!! Flinke sydame du ;)
    IB

    SvarSlett
  3. Takk Maichen :)

    Hehe..den e kjøpt hos Hennøen AS :) Takk :)

    SvarSlett
  4. kjempe flinke e du !! :)

    SvarSlett
  5. Oj så flink du ! Imponert !;)

    SvarSlett