laurdag 2. april 2011

Søøøvn..

Da sov lisje sjuklingen min.
*hææærli*
Kansje stygt å sei det, men dagen i dag har vore uendeli! Vilde e midt i mellom sjuk og frisk, og de e ganske travelt. Veldi kjekt å sjå at ho begynne å bli i form igjen så klart, men veldi travelt når ho har lyst til meir enn ho orka og blir frustrert og utålmodig av de!

Vi har hatt 5 fæle daga i heimen. Vilde har vore full i feber, og ganske slappe. Ingen matlyst og det har vore vanskeli å få i ho drikke. Feberen har låge på rundt 39, og har slått den lisje vennen vår heilt ut. Ho har sove stoore dela av dagen, kun våkna av at ho har følt et ubehag og sovna nesten med en gang igjen. Det har vore grusomt å sjå babyen sin sånn, og eg har tilbrakt store dela av dagen med Vilde i armane. Ganske utslitt av heile situasjonen. Får dårlige assosiasjona til den verste kolikktida, bare at no er ho et par kilo tyngre!



På fredag va forma fremdeles dårli, og ho hadde hatt tørre bleier i et døgn. Så eg bestemte meg for å ringe legen. Vi fikk time med legevakta, og fikk beskjed om at det viktiaste no va å få i ho drikke. Samme ka de va. Vi hadde prøvd med vatn, og pupp, men ho ville ikkje ha mykje av nåke. Så legen sa at så lenge det ikkje va alkohol i det så va det bare å tilby ho det. Viss ikkje ho hadde våte bleier i løpet av dagen, så va innleggelse og intravenøst einaste løysing.
Eg kjørte på butikken å kjøpte eplejuice og saft, og begynte prosjektet med å få Vilde til å drikke litt. Eg begynte med eplejuice, og blanda den ut i vatn. Til å begynne med så va ikkje de så interessant, men utover dagen så drakk ho litt. Både eplejuice og pupp! Når den første våte bleia kom så jubla eg :) Rart ka en skal juble over til tider..hehe :)

I dag la eg merke til at Vilde hadde fått et utslett/raude små prikka på heile ryggen og opp i nakken. Og da tenkte eg med en gang på den 4. barnesjukdommen. Så de spørs om det er den ho har fått, i kombinasjon med at der e komt to tenner oppe :) Når eg skulle legge ho no, så såg eg at utslettet hadde spreidd seg til magen, beina og resten av kroppen..

Forma stige sakte men sikkert. Og i dag har ho vore litt på golvet å leika seg, og ho har tilogmed spist litt av en kavring :) Så no håpe eg at ting går rette veien og at ho blir friske snarast :)

No sitte eg i sofaen og nyte stillheten, og kryssa fingrane for at ho e bedre i morga!
:)

1 kommentar: