fredag 8. april 2011

Endeli..

Endeli kom vi oss te Eid for å feire lisje/store Amalie :)
Ho fylte 1 år 1 april, og vi hadde gleda oss veldi til bursdagsselskap. Men so vart Vilde skikkeli sjuke, så vi måtte desverre vere heime!
Men på onsdag satt vi kursen mot Eid for å overlevere pakke og kose oss litt med familien


(bildet er lånt fra bloggen til Marianne)

Det har vore tre hærlige daga på Eid, og Vilde storkosa seg i lag med søskenbarna sine. Ho hyle av fryd når Kaila kjem inn i rommet, og lika å "krangle/leike" med Amalie:) Eg syns de e så hærli å sjå kor ho kosa seg i lag med dei, og gleda meg te ho blir eldre og får enda meir glede ut av dei :)



I dag har eg gjort nåke eg aldri har gjort før. Nåke kult, men samtidig litt skummelt.
Eg har vore "kjørelærar", eller Kristin lærekjørte med meg i passasjersetet! :)
Sjøl om eg va lettare nervøs pga at ho nettopp e begynt å kjøre, så gikk de overraskande bra. Ho va faktisk veldi flinke:) hehe.. Ingen ulykke, ingen bråbrems, ingen flauser... kun forsiktig og flott kjøring :) *flinka*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar