onsdag 13. april 2011

Bra dag :)

I dag har vore en bra dag :)
Syns de e kjekt å ha Torgeir heime, og sjøl om eg ikkje kan vere med på alt så e de koseli å vere i lag heile dagane
Vi begynte dagen med en tur på helsestasjonen.
Torgeir trilla ned, mens eg tok bilen.
Vi hadde et "mål" om at Vilde skulle vere over 7 kilo på 8 mndrs kontrollen.
Og DET klarte vi akkurat.
Ho e no 7090 gr og 67,5 cm lang :)

Etter vi hadde vore på kontroll va vi en tur innom Hurlumhei og såg litt.
Ingunn har sagt at ho ville spandere en bunad/festdrakt på ho Vilde som ho kan bruke i konfirmasjon og på 17 mai. Så da va vi ned å valgt oss ut en vi ville ha :)
Vi fant litt andre smådill som Vilde trengte når vi først var der nede :)




Når vi kom heim att fekk vi besøk av han Sindre. Han hadde vore å handla nåke te meg og Torgeir, og so vart han her ei stund etterpå. Han fekk helse på, og leike litt med Vilde også. Ho syns de va kjempe stas med mykje oppmerksomhet :)

Når Vilde sov ettermiddagsluren sin så va vi ut å begynte å montere opp utemøblane. Eller eg såg på, Sindre lata som han hjalp til og Torgeir monterte opp utemøbla :)



Når Vilde våkna fekk ho vere med ut ho også. De va stas te å begynne med, men ho vart fort leide. Trur vi må få oss litt uteleika, kansje de blir litt kjekkare å vere ute da :)



No skal eg nyte resten av kvelden godt planta i sofaen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar