onsdag 2. mars 2011

Middag :)

Etter å ha blitt lettare inspirert så bestemte eg meg for å lage middag og fruktmos til Vilde.
Eg va på butikken og handla inn ulike grønnsaker, kylling og diverse frukt.

Eg va veldi usikker på kva grønnsaker eg skulle mikse i lag, så eg gjor de veldi enkelt. Moste alt kvar for seg, og la dei i seperate beholdera, så kan eg mikse og prøve litt forskjellig etterkvart :)
Så no har eg frysaren full av moste grønnsaker og kylling.

Eg lagde også eple/pære mos, og det falt vertfall i smak hos Vilde. Hadde bare tint opp en liten porsjon til ho i dag, og de va tydelivis for lite. Vilde vart lettare fornærma når det va tomt :)
I dag va eg å handla inn litt bær, og enda meir frukt. Spennande å eksperimentere litt :)

Eg va veldi spent på om Vilde kom til å like middagen eg laga til ho.
I dag fekk ho kylling, potet og gulerot. Og ho va egentli ikkje sånn super begeistra for de akkurat. Eg ga ho en kavring mens eg lagde til middagen, og den va tydelivis mykje bedre enn middagen :)
Ho spiste no opp alt eg hadde laga til, sjøl om ho nesten brakk seg på dei første skeiene. Det va sikkert uvant med "klumpa" i maten. Det gikk vertfall bedre etterkvart:)

Må bare legge ut en liten film av Vilde som spiser middag:

video

1 kommentar:

  1. Artig!! :-) Og so flinke du e da.. Skjønne Vilde <3

    SvarSlett