måndag 21. mars 2011

Festlige lag :)

På lørdag suste eg og Vilde en kjapp tur te Eid.
Mitt kjære søskenbarn vart 18 år for ei veke sida, og de måtte no feirast.
Marianne åpna leiligheta si for fest, og her samlast en god gjeng med feireklare galninga:)
Vilde va so heldi at ho fekk vere i lag med besta, tante Kristin og Amalie:)

Eg storkoste meg heile kvelden, det va jammen kjekt å feste på Eid igjen.
Mykje kjentfolk, og godt humør :)
Tidenes kveld :)



Søndagen va ikkje soo kjekk akkurat. Va lettare redusert og tilbrakte store dela av dagen på sofaen te mamma. Heldivis tok mamma og Kristin seg godt av Vilde, så eg slapp å tenke på de. Godt med snilde hjelpara på en sånn dag:)

Vi kjørte tilbake til Volda, og skal vere her i to daga før vi sette kursen mot Eid igjen.
I helga skal eg og Torgeir te Bjorli, og da skal Vilde vere med besta si. Spennande :)
Gru-gleda meg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar