onsdag 30. mars 2011

Bjorli og feber

I helga va eg å Torgeir en tur på Bjorli i lag med resten av Ose & Aarseth gjengen. Vilde var så heldi at ho fekk overnatte med besta, tantene, Kaila og Amalie heile helga. Litt fri i frå mammsen og pappsen :) hehe..

Eg grudde meg veldi te å vere vekke fra ho, men de gikk overraskande bra. Eg tenkte mykje på ho, og savna ho så klart. Men etter å ha prata med mamma og fikk vite at ho hadde det heilt topp, så klarte eg å slappe av litt meir :) Viss du ve sjå litt av det Vilde fekk oppleve mens ho va på "ferie", så kan du lese litt på bloggen te systa her.

Eg storkoste med på Bjorli. Fredagskvelden vart det en tur ned i vindunken, og det vart mykje prat og en sein kveld. Kom meg vel ikkje i seng før ho va nærmare 05. Hadde en super kjekke kveld, og tida flaug avgårde.

Det va litt tungt å stå opp lørdagsmorningen for å komme seg opp i bakken. Eg hoppa over frokosten, og sov heller litt lenger.
Det va en hærli dag i bakken, og eg fekk lufta brettet mitt litt. Va heilt gåen i leggane når eg va ferdi :)



Lørdagen va ege egentli heilt utslitt, men fresha meg opp og gjor meg klar te en kveld med Ole Ivars som underholdning. Det vart litt vin på meg, men tok en tidli kveld. Va godt med litt skikkeli søvn :)



Eg hadde ei super helg, men syns det va utruli godt å komme heim att te Vilde-mora mi! Søøøtaste vennen min

Når vi kom heim te pappsen va Vilde i godt humør, og syns de va veldi gøy å komme heim att :)


Data-tøys :)

I dag har Vilde vore full i feber og skikkeli pjusk. Ho har vore i armane mine i heile dag, og vore veldi fornøgd med å sitte på fanget å kose. Ho har hatt mykje feber, og i mellom stikkpillene va feberen opp i 39. Så ho har vore lettare utslått.
Ho fekk ei tann mens ho va med mamma, og ser ut som tanna ved siden av e på vei ut. Så satsa på at det er dei som gjer at ho har feber...


Mammsen og feberjenta kosa på sofaen.


Heilt utslått på sofaen..

Håpe morgadagen blir bedre, sånn at vi kan reise i bursdagsselskap te Amalie :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar