torsdag 24. februar 2011

Stine og Maja-kos :)

I dag har vi virkeli kosa oss :)
Vi har vore på besøk med Stine og Maja. Var veldi kjekt å sjå dei igjen, e ei stund sia sist. Såg dei så vidt det var i jula!
Maja hadde vokst mykje sia sist eg såg ho, vokse seg stor og fine :)
Ho va litt skeptisk te meg i begynnelsen, men de gikk fint etterkvart.
Og eg klarte til og med å lure fram nåken smil til slutt :):)
Ho e så hææærli:)

Vi var en tur på Moa og handla litt, men de e ikkje bare bare å ha med seg to småtroll når en skal kike i butikka. E ikkje alt som går etter planen, men eg klarte no å bruke penga fordi om :)
Kjøpte meg en gensar, nåke ullkle og ytterkle te Vilde.

Når tålmodigheta te jentene va slutt,
så kjørte vi tilbake til huset og koste oss med kanelsnurra og fotoshoot:)









Det må ikkje bli so lenge te neste gang vi treffast, for ditte va kjekt :)
Gleda meg te jentene får litt meir glede av kvarandre, og kan leike i lag :)

1 kommentar:

  1. Kjempe fine bilde, av to nydelige jente:) Mini-Stine og Mini-Veronika! hehe:)

    SvarSlett