onsdag 23. februar 2011

Kontroll...

Da va vi heime igjen frå 6 mnds kontroll med litt blanda følelsa. Eller de va vel egentli forventa, men håpe om at eg tok feil va no der.
Kontrollen med helsesøstra gikk veldi bra. Vilde fikk masse skryt, og helsesøstra syns ho va spenstig og sterk i kroppen.

Vekt: 6325 gr
Lengd: 65.5 cm
Hodeomkrets: 42.7 cm

Vekt-kurva gjekk litt ned i forhold til lengda dinne gangen, men helsesøstra sa eg ikkje skulle bekymre meg. Ho sa eg kunne begynne å gje Vilde meir fast føde, som middag og skive, så va nok vekta på plass igjen te neste kontroll. Eg hadde tenkt å prøve å kutte ut nattmåltidet, men det ville ikkje ho anbefale enda. Så da venta eg med det til vekta e på vei oppover igjen :)

Legekontrollen gikk forsovidt greitt den og, men fikk bekrefta at Vilde har arva den atopiske eksemen til pappsen. Og det va ikkje so kjekt. Håpet mitt e at ho vekse den av seg når ho blir litt større.. Vi fekk en kortisonkrem, og beskjed om å ikkje bade ho kvar kveld. Så no må vi forandre litt på rutinene våre, men de ekje nåke stort problem. Dersom kortisonkremen ikkje hadde nåke særli virkning, så skulle vi bestille legetime for å ta allergitesta mot egg og melk.
Ellers så va ho frisk og fin, og alt va som det skulle :)

Dei siste vekene har Vilde sove veldi dårli på natta, og vore våken i fleire tima. Det har vore veldi slitsomt både for meg og ho. Så i går flytta eg ho inn på sitt eget rom. Hadde egentli tenkt å ha ho på mitt rom ei gooood stund enda, men viss ho søve bedre på eget rom så får det bare bli sånn. Vi hadde ei veldi bra første natt på eget rom. Ho sov nesten heile natta.. Ho va våken i 15 minutt, spiste litt og sovna igjen. Litt verre for mora som vart liggande en halvtime etter Vilde sovna for å høre om lagde nåke lyd :):) hehe.. Men eg blir vel vant til det til slutt :)

No skal eg slappe av litt på sofaen før den lisje frøkna våkna frå luren sin:)
Ha en fin dag :)

2 kommentarer:

  1. E litt nervepirrande å fare på kontroll med dei små. Men alt i alt he jo Vilde det kjempeflott! :)
    Får håpe prosjekt-sove-på-eget-rom går i boks framover ;)

    SvarSlett
  2. Stakar lita som he fått atopisk eksem. Yngste guten min har det også, han fekk det vel påvist rundt halvtårsalderen, men hadde vore tørre og atopisk i huda heilt sida han va fødde. No e han snart 9 år, og he blitt mykje bedre, vi må fortsatt smøre med kortison i perioder, men det blir lenger og lenger mellom kvar gong - heldigvis.

    Håpe lissjesnuppa di ikkje he noke allergi i tillegg, Joakim hadde eggallergi, men det har han vokse av seg.

    dåkke får nokren år med mykje smøring framføre dåkke, men det må til.
    Lykke til. Dåkke he foresten rett på en stønad frå NAV - hjelpestønad trur ej den heitte. ca 1000 kr i mnden.

    ha en flotte dag

    SvarSlett