søndag 27. februar 2011

Hurlumhei-konkurranse..

Hurlumhei har ei konkurranse gåande akkurat no, og den måtte eg vere med på :)



Hurlumhei e en av dei beste babybutikkane eg har vore innom. Ikkje bare har dei godt utvalg, fine klede/leikar/utstyr, men dei har også et veldi kjekt personale. Dei e alltid klar til å hjelpe og gjer det dei kan for at kundane skal vere fornøgde. Det er som regel ikkje noko problem å bestille inn varer dei ikkje har, eller skaffe nye varer dersom dei er utsolgt.
Eg har fleire gonger vore i tvil om kva str eg skal kjøpe i klede til ho Vilde, da spesielt ulldressar. Og da har dei komt med gode råd og sine personlige meiningar.

Eg er ofte innom butikken, og kjem som regel ut igjen med ein pose i handa. Dei har veldi masse fint, og får ofte inn nyheter. Eg vil anbefale alle som ikkje har vore innom til å ta turen innom butikken eller nettbutikken deira. Dersom du legg dei til på Facebook så får du melding når dei får inn nye varer, har konkurranser eller du kan kontakte dei dersom du lurer på noko.

Ta en tur innom Hurlumhei neste gang du er i Volda sentrum :)

1 kommentar:

  1. Sv: hehe, I KNOW! Bære vent, før du veit ordet av det e Vilde russ.

    SvarSlett