søndag 27. februar 2011

Helga mi :)

Eg elska familiekos
Vi har hatt besøk av Marianne, Kaila og Amalie heile helga, og vi har kosa oss masse!! Og eg skulle ønske helga aldri var over. Men no e de tilbake til "kvardagen" :)

Dei kom litt seint på fredagen så da vart det bare kos og leik fram til leggetid.
Vi voksne koste oss med film etter at alle småbarna hadde lagt seg.
Vi såg en film som heite "The Blind Side".
Det var en veldi bra film, tilogmed Torgeir va enig i det.
Vi trudde egentli de va en jentefilm, men de va de altså ikkje! :)




På lørdag starta dagen gryytidli for vår del. Vilde har begynt å sove heile natta, '
men starta fremdeles dagen mellom 5 og 6 :o
*gjesp*
Marianne, Kaila og Amalie kom tuslande i 7 tida!

Etter frokost, litt soving og leiking så tok vi turen i varmtvannsbassenget på sjukehuset.
Det va luksus for eidarane,
da dei som regel bada kun i svømmehallen og der er ikkje vatnet oppvarma.
Kaila og Amalie va litt skeptiske i begynnelsen, det var litt skummelt.
Men etter ei lita stund hadde dei varma opp begge to, spesielt Kaila.
Ho hoppa fra kanten, svømte aleine (med armringa så klart), bobla med munnen i vatnet og va heilt i hundre.
Amalie syns de va tryggast i armane våre, men slapp litt meir taket etterkvart :)

Etter badinga va heile gjengen heilt utslitt, så de vart total avslapping.
Vilde sov i 2,5time i vogna si ut på verandaen, NY REKORD!! :)
Marianne og Kaila tok en powernap på sofaen :)





Eg, Marianne, Kaila og Amalie va på butikken å handla middag og lørdagssnop :)
Kaila og tanta gikk lettare amokk på snopet, og lisje gullejenta mi fekk velge omtrent akkurat det ho ville :)
Sånn e det å vere på ferie med tanta :):)
Resten av kvelden vart det middag, snop og koserier :)


Tanta og Kaila laga fiskebolla te middag :)


Amalie og Vilde fekk styre seg litt aleine på golvet,
og plutseli såg vi at Amalie putta sjokoladen i munnen til Vilde.
Ho va storfornøgd og smatta godt :)
Snilde Amalie ville bare dele med søskenbarnet sitt :)

Etter ungane va lagt seg skulle vi sjå "Toy story 3".
Men eg såg kansje 3 minutt og so sovna eg!
Gikk å la meg tidli eg :/



I dag har vi vore en liten tur ut i snøen:)
Bestemora kom å tok med seg Vilde på trilletur, så da kledde vi andre på oss og gikk ut.
Kaila og onkelen va ute å "jobba" ei stund før oss, og når vi andre kom ut måtte ho vise oss snøslottet dei hadde laga.
Gleda meg veldi te all snøen e vekk og vi kan begynne å bruke plattingen vår.
Det skal bli godt med sol og vår:):)




Sjå på ho her da?!
Flinke snuppa mi :)

No sitte eg å nyte stillheten.
Eidarane e reist heim:/
Vilde søve, og Torgeir e nede på dataen..

Blir nok tidli kveld på meg i dag og. E heilt gåen:)

Ha en fortsatt fin søndagsskveld :)


1 kommentar:

  1. Hjelpe mej kor flinke Vilde he blitt! E so spennandes når dei drive å utforska, men utrulig nervepirrandes for oss mødrene! :S :p
    Ser ut te å ha vore ei perfekt helg! Skulle ha vore her å leika ute, her e snøven so å seie heilt vekke :D

    SvarSlett