søndag 20. februar 2011

Hei igjen :)

Først og fremst vil eg bare beklage for det ekstra arbeidet eg påfører dåkke.
Eg har nemmelig bestemt meg for å skifte tilbake til min gamle blogg :)

Skifta jo over til Wordpress fordi der kunne eg ha passord på innlegga mine, men så viste det seg at det var ikkje alltid passordet fungerte og det var ikkje alle som fekk lese innlegga mine da.. så da kutta eg ut passordet og begynte å vannmerke bilda mine. Og da va halve poenget med å skifte blogg vekk.. Men eg valgt å beholde Wordpress-bloggen for å sleppe å skifte blogg enda en gang.

Meeen, i helga når eg va heime så viste Marianne meg at de gjekk an å fikse Copyright på bildene på blogspot.. Så no e eg dermed tilbake her :)

Håpe dåkke vil fortsette å følge meg og lese bloggen min :)

1 kommentar: